.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفي فرمانده جديد انتظامي شهرستان نور‌

فرمانده جديد نيروي انتظامي شهرستان ساحلي نور معرفي شد. 

امام جمعه چمستان در مراسم معارفه فرمانده جديد انتظامي اين شهرستان بيان داشت: اقتصاد سالم در سايه امنيت تحقق پيدا مي‌كند.
حجت‌الاسلام سيد احمد جباري بيان داشت: امنيت جامعه مرهون تلاش نيروهاي انتظامي است و بايد قدردان حافظان امنيت بود.
وي تحقق زندگي سالم را در سايه امنيت دانست و اظهار داشت: محور اصلي همه خدمات امنيت است و رفاه و آسايش در ايجاد امنيت به دست مي‌آيد. جباري افزود: در ناامني نمي‌توان فعاليت كرد و همه فعاليت‌ها نياز به عرصه امن دارد، فعاليت اقتصادي، علمي، پژوهشي، تحقيقات و فناوري با دارا بودن محيط امن و آسايش خاطر انجام مي‌شود.
وي گفت: اقتصاد سالم تحقق پيدا نمي‌كند مگر در سايه امنيت و تلاش‌هاي نيروي انتظامي امنيت و آسايش را به ارمغان مي‌آورد و مردم آسوده سر به بالين مي‌نهند.
امام جمعه چمستان افزود: امنيت آنقدر اهميت دارد كه حضرت ابراهيم پس از ساخت خانه كعبه نخستين دعايش اين بود كه از خداوند خواست اين خانه را امن قرار دهد و اگر امنيت باشد بقيه كارها انجام مي‌شود.
فرمانده سابق انتظامي نور در گزارشي رفت و آمدها را روال كاري و عادي مسئوليت‌ها دانست و گفت: هدف بايد خدمت به مردم و حفظ امانت‌ها باشد. ميرسيف الله حسيني افزود: تلاش من در 30 سال خدمت در مسير حفظ امانت الهي و با تمام توان خدمت به مردم در حوزه ماموريت بوده است.
به گزارش فارس، سرهنگ حسيني به افتخار باز نشستگي نايل شد.
فرمانده جديد انتظامي نور نيز در سخناني گفت: فعاليت خود را در نور با رويكرد پيشگيرانه آغاز مي‌كنم و از ادارات ذي‌ربط انتظار همكاري دارم.
كيومرث ابراهيمي افزود: امنيت مقوله اجتماعي است و پيشگيري موجب كاهش آسيب‌هاي اجتماعي مي‌شود و اين امر با همكاري مردم ميسر مي‌شود.
ابراهيمي با 22 سال سابقه خدمت در نيروي انتظامي و حضور در استان‌هاي كردستان، خوزستان، چهار محال و بختياري قبل از اين جانشين فرماندهي انتظامي نوشهر بود كه با پيشنهاد فرماندهي انتظامي استان از سوي فرمانده ناجا به سمت فرماندهي انتظامي نور معرفي شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1390
ایشالله موفق باشه. فقط بهش توصیه میکنم چهار پنج تا جلیقه ضد گلوله رو با هم بپوشه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.